IJTIMOIY TARMOQLARNING DINIY NASHRLARGA TA’SIRI

Authors

  • Mansur Uralov O‘zbekiston jurnalistika va ommaviy kommunikatsiyalari universiteti magistranti

Keywords:

: Ijtimoiy media, diniy nashrlar, texnologiya, e’tiqodga asoslangan tarkib, diniy ma’lumotlarni tarqatish, diniy nashrlarning ta’siri va o‘zgarishi.

Abstract

Ushbu mavzu ijtimoiy tarmoqlarning diniy nashrlarni tarqatish va iste’mol qilishga ta’sirini o‘rganadi. Texnologiyalardagi, xususan, ijtimoiy media platformalari orqali erishilgan yutuqlar diniy bilimlarga asoslangan kontentni obunachilar tomonidan almashish va ularga kirish usulini qanday o‘zgartirganligini o‘rganadi. Ushbu o‘zgarish tomonidan taqdim etilgan imkoniyatlar va muammolarni, masalan, kengroq auditoriyani qamrab olish, shuningdek, onlayn diniy manbalarning haqiqiyligi va ishonchliligini shubha ostiga qo‘yadi. Bundan tashqari, u an’anaviy diniy muassasalar uchun potentsial ta’sirlarni va zamonaviy diniy tajribalarni shakllantirishda texnologiyaning rivojlanayotgan rolini o‘rganadi.

References

Sayidmuhtor Oqilov. “Kalom ilmi” o’quv qo’llanma. “Toshkent islom univarsiteti” nashriyot-matbaa birlashmasi. Toshkent 2011 -154b

“Jaholatga qarshi ma’rifat” O’quv qo’llanma. “Toshkent xalqaro islom akademiyasi” nashriyot-matbaa birlashmasi. Toshkent 2019 -62b

Diniy ekstremizim va terrorizmga qarshi kurashishning ma’naviy-ma’rifiy asoslari. O’quv qo’llanma. “Toshkent islom univarsiteti” nashriyot-matbaa birlashmasi. Toshkent 2017-245b

Saidafzal Saidjalolov. Islomdagi mazxablar va oqimlar. “Toshkent islom univarsiteti” nashriyot-matbaa birlashmasi. Toshkent 2012 -127b

https://e-tarix.uz

https://islom.uz

Downloads

Published

2024-03-29

How to Cite

Uralov, M. (2024). IJTIMOIY TARMOQLARNING DINIY NASHRLARGA TA’SIRI. ILMIY TADQIQOT VA INNOVATSIYA, 3(1), 68–72. Retrieved from https://ilmiytadqiqot.uz/index.php/iti/article/view/234