IJTIMOIY TARMOQLARNING DINIY NASHRLARGA TA’SIRI
Ключевые слова:
: Ijtimoiy media, diniy nashrlar, texnologiya, e’tiqodga asoslangan tarkib, diniy ma’lumotlarni tarqatish, diniy nashrlarning ta’siri va o‘zgarishi.Аннотация
Ushbu mavzu ijtimoiy tarmoqlarning diniy nashrlarni tarqatish va iste’mol qilishga ta’sirini o‘rganadi. Texnologiyalardagi, xususan, ijtimoiy media platformalari orqali erishilgan yutuqlar diniy bilimlarga asoslangan kontentni obunachilar tomonidan almashish va ularga kirish usulini qanday o‘zgartirganligini o‘rganadi. Ushbu o‘zgarish tomonidan taqdim etilgan imkoniyatlar va muammolarni, masalan, kengroq auditoriyani qamrab olish, shuningdek, onlayn diniy manbalarning haqiqiyligi va ishonchliligini shubha ostiga qo‘yadi. Bundan tashqari, u an’anaviy diniy muassasalar uchun potentsial ta’sirlarni va zamonaviy diniy tajribalarni shakllantirishda texnologiyaning rivojlanayotgan rolini o‘rganadi.
Библиографические ссылки
Sayidmuhtor Oqilov. “Kalom ilmi” o’quv qo’llanma. “Toshkent islom univarsiteti” nashriyot-matbaa birlashmasi. Toshkent 2011 -154b
“Jaholatga qarshi ma’rifat” O’quv qo’llanma. “Toshkent xalqaro islom akademiyasi” nashriyot-matbaa birlashmasi. Toshkent 2019 -62b
Diniy ekstremizim va terrorizmga qarshi kurashishning ma’naviy-ma’rifiy asoslari. O’quv qo’llanma. “Toshkent islom univarsiteti” nashriyot-matbaa birlashmasi. Toshkent 2017-245b
Saidafzal Saidjalolov. Islomdagi mazxablar va oqimlar. “Toshkent islom univarsiteti” nashriyot-matbaa birlashmasi. Toshkent 2012 -127b