EKОLОGIK PR TUSHUNCHASINING NAZARIY TALQINLARI

Authors

  • Barnoxon Radjabova O‘zbekiston davlat jahon tillari universiteti Xalqaro jurnalistika fakulteti 4-bosqich talabasi

Keywords:

Ekalogik PR, ifloslanish, ommaviy fikr, inson salomatligi, yashil matbuot.

Abstract

Ushbu maqola ekоlоgik PR tushunchasining mоhiyаti hamda uning bugungi kunda ahamiyati haqida so‘z boradi. Shuningdek mazkur maqola mavzusi yuzasidan tegishli ilmiy va rasmiy adabiyotlar atroflicha tahlil qilinib mavjud muammo yuzasidan tegishli taklif va tavsiyalar keltiriladi.

References

Андреев А.В. Оценка биоразнообразия, мониторинг и экосети. / А.В. Андреев; под ред. П.Н. Горбуненко. Ch.: BIOTICA, 2002. - 168 с.

Gritsevich I. Qora tuynuk // Rossiya biznes gazetasi. 2009 yil 7 iyul. 709-son (25)

Пискулова H.A. Вопросы' экологической конкурентоспособности российского бизнеса. // Колл. монография. Российская: эконрмика: пути повышения конкурентоспособности: Подред;: Холопова-А.В; М:: МЕИМО (У) МИД России. - 2009. - с. 318-325.

Порфирьев Б.Н. Экономика климатических изменений: — МГ: Анкил: 2008; 167 с.

Downloads

Published

2024-06-22

How to Cite

Radjabova, B. (2024). EKОLОGIK PR TUSHUNCHASINING NAZARIY TALQINLARI. ILMIY TADQIQOT VA INNOVATSIYA, 3(2), 4–8. Retrieved from https://ilmiytadqiqot.uz/index.php/iti/article/view/233