MAMLAKAT IMIJINI OSHIRISHDA OMMAVIY AXBOROT VOSITALARINING ROLI
Ключевые слова:
Imij, media makon, OAV, turizmАннотация
Ushbu maqolada O‘zbekiston imijini oshirishda ommaviy axborot vositalarining roli haqida so‘z boradi. Shuningdek, mazkur maqola mavzusiga doir ilmiy va rasmiy adabiyotlar atroflicha tahlil qilinib mavjud muammo yuzasidan takliflar keltiriladi.
Библиографические ссылки
. Барабаш В. В., Бордюгов Г. А., Котеленец Е. А. Образы России в мире: учеб. пособие. М.: АИРО XXI, 2011. 296 с.
Важенина И. С. Имидж и репутация территории как основа продвижения в конкурентной среде // Маркетинг в России и за рубежом. 2006. № 6. С. 82-98.
Глинская И. Ю. Формирование имиджа России в контексте глобальных процессов. М.: РАГС, 2009. 149 с.
Липпман У. Общественное мнение. М.: Институт Фонда «Общественное мнение», 2004. 384 с.
https://api.scienceweb.uz/storage/publication_files/1891/4183/6384674e84758___1-209_II%20qism.pdf
Психологический лексикон: энциклопедический словарь: в 6-ти томах / ред.-сост. Л. А. Карпенко; под общ. ред. А. В. Петровского. М.: ПЕР СЭ, 2005. 251 с.
http://vietnam-times.ru/news/culture/vetnam-dorozhit-kulturnymi-svjazjami-s-rossiej/ (дата обращения: 31.05.2016).