O‘ZBEKISTON AXBOROT BOZORIDAGI YETAKCHI MEDIA-KORPORATSIYALAR

Авторы

  • Shahlo Tolliboeva O‘ZDJTU Xalqaro jurnalistika fakulteti talabasi

Ключевые слова:

yangi media, internet, ijtimoiy tarmoqlar, bloglar, veb sayt, elektron pochta, madaniyat, kommunikatsiya, manipulyatsiya, kontent, raqamlashtirish, madaniyatlararo kommunikatsiya, globallashuv, raqamli savodxonlik.

Аннотация

Ushbu maqolada zamonaviy media muhitda kommunikatsion doir tadqiqotchilarning qarashlari  tahlilga tortilgan. Yangi media yondashuvlari ilmiy-nazariy jihatdan asoslangan. Raqamli va tarmoqli axborot-kommunikatsiya texnologiyalaridan foydalanadigan  media kontent  turlari chuqur tahlilga tortilgan.

Библиографические ссылки

Сафаргалиева И.Существуют ли в Узбекистане медиа -олигархи?//www.free-uz.org.

Засурскии, Я.Н. Гражданское обществе и новые медиа / Я.Н. Засурскии // Вестник Московскго университета. Сер. 10. Журналистика. – 2008. - No 2. – С. 3 – 7.

Интегрированные коммуникации в новых медиа: монография / И73 под ред. Л.П. Шестеркинои. – Челябинск: Издательскии центр ЮУрГУ, 2016. –C.29-31.

Загрузки

Опубликован

2024-06-22

Как цитировать

Tolliboeva , S. (2024). O‘ZBEKISTON AXBOROT BOZORIDAGI YETAKCHI MEDIA-KORPORATSIYALAR. ILMIY TADQIQOT VA INNOVATSIYA, 3(2), 62–66. извлечено от https://ilmiytadqiqot.uz/index.php/iti/article/view/249