ZAMONAVIY OMMAVIY AXBOROT VOSITALARIDA PR TUSHUNCHASI VA UNING QO‘LLANILISHI
Ключевые слова:
Axborotlashgan jamiyat, PR-materiallar, PR-nashrlar, “Tamoyillar deklaratsiyasi” mediamakon.Аннотация
Maqolada axborotlashgan jamiyatda PR-materiallarni OAV kanallarida joylashtirish va PR-kampaniyalarni amalga oshirish uchun ommabop media[1]platformalardan foydalanish oqibatlari shuningdek, ommaviy kommunikatsiya doirasidagi munosabatlarni qayta tashkil etishi va kommunikator sifatida o‘z ta’sirini namoyon qilishi xususida so‘z boradi. Shu jumladan, media-kontent sifatining yomonlashishi, media borliqni shakllantirish mezonlarining o'zgarishi va ommaviy axborot vositalaridan foydalangan holda tarqatilayotgan axborot mahsulotiga auditoriyaning ishonish darajasining pasayishi kuzatildi. Ushbu maqolada PR tushunchasi va tarixiy tipalogiyasi haqida so‘z boradi.
Загрузки
Опубликован
2022-09-09
Как цитировать
Uzoqova Sabohat. (2022). ZAMONAVIY OMMAVIY AXBOROT VOSITALARIDA PR TUSHUNCHASI VA UNING QO‘LLANILISHI. ILMIY TADQIQOT VA INNOVATSIYA, 1(2), 144–148. извлечено от https://ilmiytadqiqot.uz/index.php/iti/article/view/57
Выпуск
Раздел
Articles