KICHIK MAKTAB YOSHIDAGI BOLALARNING INTELLEKTUAL QOBILIYATLARINI RIVOJLANTIRISHDA MENTAL ARIFMETIKA MASHG‘ULOTLARINING O‘ZIGA XOS PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI

Authors

  • Ashurov Ramzidin Ramazonovich BuxPXTI “Psixologiya” kafedrasi o‘qituvchisi

Keywords:

mental arifmetika, kognitiv jarayonlar, o‘quvchilar, intellektual rivojlanish.

Abstract

Maqolada kichik maktab yoshidagi bolalarning kognitiv jarayonlarini
rivojlantirishda mental arifmetika mashg‘ulotlarining o‘ziga xos xususiyatlari,
intellektual yuqori salohiyatli yosh avlodni tarbiyalashda dars mash g‘ulotlarida
innovatsion texnologiyalardan foydalanish orqali o‘quv predmetining mohiyatini
yaxshiroq tushunishga o‘rgatish haqida mulohaza yuritilgan. Yosh avlodning
intellektual qobiliyatini shakllantirishga qaratilgan turli fanlar orasida, bizningcha,
mental arifmetika mashgʻulotlarini oʻrganish alohida oʻrin egallashi kerak.
Dunyoning ba’zi mamlakatlarida, shu jumladan Yaponiya,Xitoyda mental arifmetika
mashgʻulotlari maktab kurslariga kiritilgan.Bu mashgʻulotlarni oʻquvchilarning
yuqori salohiyatli, intellektual va shaxsiy rivojlanish vositasi sifatida e’tirof etishimiz
mumkin.

Downloads

Published

2022-12-30

How to Cite

Ashurov Ramzidin Ramazonovich. (2022). KICHIK MAKTAB YOSHIDAGI BOLALARNING INTELLEKTUAL QOBILIYATLARINI RIVOJLANTIRISHDA MENTAL ARIFMETIKA MASHG‘ULOTLARINING O‘ZIGA XOS PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI. ILMIY TADQIQOT VA INNOVATSIYA, 1(6), 79–84. Retrieved from http://ilmiytadqiqot.uz/index.php/iti/article/view/107