TALABALARNING G‘OYAVIY-MAFKURAVIY KOMPETENTLIGINI RIVOJLANTIRISHNING PEDAGOGIK-PSIXOLOGIK XUSUSIYATLARI
Keywords:
Mafkura, g‘oyaviy-mafkuraviy kompetentlig, adabiyoti unversiteti.Abstract
Ushbu maqolada bugungi kunda talaba-yoshlarning g‘oyaviy-mafkuraviy kompetentligini rivojlantirishning pedagogik-psixologik xususiyatlari haqida so‘z boradi. Shuningdek, mazkur maqola mavzusiga doir ilmiy adabiyotlar o‘rganilib mavjud muammo yuzasidan taklif va tavsiyalar keltiriladi.
References
Pedagogika nazariyasi va tarixi. Pedagogika nazariyasi. 1-qism /M.X.To‘xtaxo‘jayeva va boshq. – T.: “Iqtisod-moliya”, 2007. – 379 b.
Yusuf Xos Hojib. Qutadg‘u bilig /So‘z boshi muallifi B.To‘xliyev; rassom Sh.Muhammadjonov. – T.: Yulduzcha, 1989. – 192 b.
Xayrullayev M. Ma’naviyat yulduzlari. – T.: A.Qodiriy nomidagi Xalq merosi nashriyoti, 1999. – 397 b.
Nazarov Q. Gʻarb falsafasi. – T.: O‘zbekiston Faylasuflari milliy jamiyati nashriyoti, 2004. – 719 b.
Зеер Э.Ф. Компетентностный подход к модернизации профессионального образования / Э.Ф. Зеер, Э. Сыманюк // Высшее образование в России. – 2005. – № 4. – С. 25.
Ипполитова Н.В. Анализ понятия "Педагогические условия": сущность, классификация / Н.В. Ипполитова, Н.С. Стерхова // General and Professional Education. –2012. – № 1. – С.8-14.
Кондаков Н.И. Логический словарь-справочник. – М., Наука, 1999. – 203 с.
Курбатцкий А.И., Листопад Н.И., Воротницкий Ю.И. Информационные технологии в системе высшего образования. Информатика и образование. – М., 1999. – №3. – С.21.