MAMLAKAT IMIJINI OSHIRISHDA OMMAVIY AXBOROT VOSITALARINING ROLI

Authors

  • Nodira Xusan qizi Zoxitova Filologiya fanlari falsafa doktori (PhD) O‘zMU Jurnalistika fakulteti

Keywords:

Imij, media makon, OAV, turizm

Abstract

Ushbu maqolada O‘zbekiston imijini oshirishda ommaviy axborot vositalarining roli haqida so‘z boradi. Shuningdek, mazkur maqola mavzusiga doir ilmiy va rasmiy adabiyotlar atroflicha tahlil qilinib mavjud muammo yuzasidan takliflar keltiriladi.

References

. Барабаш В. В., Бордюгов Г. А., Котеленец Е. А. Образы России в мире: учеб. пособие. М.: АИРО XXI, 2011. 296 с.

Важенина И. С. Имидж и репутация территории как основа продвижения в конкурентной среде // Маркетинг в России и за рубежом. 2006. № 6. С. 82-98.

Глинская И. Ю. Формирование имиджа России в контексте глобальных процессов. М.: РАГС, 2009. 149 с.

Липпман У. Общественное мнение. М.: Институт Фонда «Общественное мнение», 2004. 384 с.

https://api.scienceweb.uz/storage/publication_files/1891/4183/6384674e84758___1-209_II%20qism.pdf

Психологический лексикон: энциклопедический словарь: в 6-ти томах / ред.-сост. Л. А. Карпенко; под общ. ред. А. В. Петровского. М.: ПЕР СЭ, 2005. 251 с.

http://vietnam-times.ru/news/culture/vetnam-dorozhit-kulturnymi-svjazjami-s-rossiej/ (дата обращения: 31.05.2016).

Downloads

Published

2023-07-15

How to Cite

Zoxitova, N. X. qizi. (2023). MAMLAKAT IMIJINI OSHIRISHDA OMMAVIY AXBOROT VOSITALARINING ROLI. ILMIY TADQIQOT VA INNOVATSIYA, 2(4), 76–80. Retrieved from http://ilmiytadqiqot.uz/index.php/iti/article/view/164