TARBIYA MAZMUNINING METODOLOGIK ASOSI

Authors

  • Lobar Xolmamat qizi Xonimova Nizomiy nomidagi Toshkent davlat pedagogika universiteti talabasi

Keywords:

Tarbiya, tarbiya nazariyasi, jismoniy tarbiya, aqliy tarbiya, axloqiy tarbiya, huququiy tarbiya, estetik tarbiya, mehnat tarbiyasi, iqtisodiy tarbiya, ijtimoiy tarbiya, ekologik tarbiya, tarbiyalanganlik.

Abstract

Tarbiya shaxsda muayyan jismoniy, ruhiy, axloqiy, ma’naviy sifatlarni shakillantirishga qaratilgan amaliy pedagogik jarayondir. Bolaning yetuk shaxs bo‘lib rivojlanishida tarbiyaning roli nihoyatda katta. Maktabgacha ta’lim tarbiya yoshidagi bolalarda jismoniy, ekologik, aqliy,axloqiy, huququiy, estetik, iqtisodiy, ijtimoiy, mehnat tarbiyalarni shakillantirish ilk yosh davirlaridan boshlanadi. Ushbu maqolada bolaga tarbiya berish mazmun mohiyatlari haqida yoritilgan.

References

Sh. Sodiqova “Maktabgacha pedagogika’’ darslik. T.2012

A.Avloniy. “Tanlangan asarlar’’ 1-jild. T.2006

F.Qodirova. SH. Toshpo‘latova. N.Kayumova. M.A’zamova. ,,Maktabgacha pedagogika’’ T. “Tafakkur’’ 2019

R.Mavlonova. N.Voxidova. N. Raxmobqulova. “Pedagogika nazariyasi va tarixi’’ T.2010.

Downloads

Published

2023-04-30

How to Cite

Xonimova, L. X. qizi. (2023). TARBIYA MAZMUNINING METODOLOGIK ASOSI. ILMIY TADQIQOT VA INNOVATSIYA, 2(3), 35–39. Retrieved from http://ilmiytadqiqot.uz/index.php/iti/article/view/176