PR ETIKA QOIDALARINI SHAKLLANTIRISHDA JAMOATCHILIKNING O‘RNI

Авторы

  • Turayeva Sarvinoz O‘zJOKU “Axborot xizmatlari va jamoatchilik bilan aloqalar” 2-kurs magistranti

Ключевые слова:

PR, me’yoriy hujjatlar, PR kompaniyalari, xalqaro va milliy kasbiy kodekslar.

Аннотация

Bugungi kunda PR tushunchasi va uning kompaniyalar faoliyatini tashkil qilishda ta’sir doirasi ortib bormoqda. Xususan, zamonaviy media-makonda PR kompaniyalarining ahloqiy qoidalarga amal qilish holati ortib bormoqda. Ushbu maqolada PR tushunchasi va ahloqiy, me’yoriy huquqiy hujjatlari hamda PR etika qoidalarini shakllantirishda jamoatchilik fikrining o‘rni xususida so‘z boradi.

Библиографические ссылки

Дороти Доти. Паблисити и паблик рилейшнз. М.: “Гном-пресс”, 1998.

Евроазия: проблемы PR. Олмаота. Нур. 2003.

Засурский Я.Н. Искушение свободой. Российская журналистика: 1990- 2004. – М.: Изд-во Моск. ун-та, 2004.

Камлип С.М., Сентер А.Х., Брум Г.М. Паблик рилейшнз. Теория и практика.– М.: Издательский дом “Вильямс”, 20012.

Опубликован

2023-02-20

Как цитировать

Turayeva Sarvinoz. (2023). PR ETIKA QOIDALARINI SHAKLLANTIRISHDA JAMOATCHILIKNING O‘RNI. ILMIY TADQIQOT VA INNOVATSIYA, 2(1), 45–49. извлечено от http://ilmiytadqiqot.uz/index.php/iti/article/view/126