MAMLAKAT IMIDJINI OSHIRISHDA OMMAVIY AXBOROT VOSITALARINING RO‘LI

Авторы

  • Feruz Razzoqov O‘zDJTU talabasi

Ключевые слова:

Imidj, media-makon, OAV, turizm

Аннотация

UshbumaqoladaO‘zbekiston imidjinioshirishdaommaviy axborot vositalarining ro‘li haqida so‘z boradi. Shuningdek, mazkur maqola mavzusiga doir ilmiy va rasmiy adabiyotlar atroflicha tahlil qilinib mavjud muammo yuzasidan takliflar keltiriladi.

Библиографические ссылки

Барабаш В. В., Бордюгов Г. А., Котеленец Е. А. Образы России в мире: учеб. пособие. М.: АИРО XXI, 2011. 296 с.

Важенина И. С. Имидж и репутация территориикакосновапродвижения в конкурентной среде // Маркетинг в России и за рубежом. 2006. № 6. С. 82-98.

Глинская И. Ю. Формирование имиджа России в контексте глобальных процессов. М.: РАГС, 2009. 149 с.

Липпман У. Общественное мнение. М.: Институт Фонда «Общественное мнение», 2004. 384 с.

https://api.scienceweb.uz/storage/publication_files/1891/4183/6384674e8475 8___1-209_II%20qism.pdf

Психологический лексикон: энциклопедический словарь: в 6-ти томах / ред.-сост. Л. А. Карпенко; под общ. ред. А. В. Петровского. М.: ПЕР СЭ, 2005. 251 с.

http://vietnam-times.ru/news/culture/vetnam-dorozhit-kulturnymi-svjazjami-s-rossiej/ (дата обращения: 31.05.2016).

Загрузки

Опубликован

2023-04-30

Как цитировать

Razzoqov, F. (2023). MAMLAKAT IMIDJINI OSHIRISHDA OMMAVIY AXBOROT VOSITALARINING RO‘LI. ILMIY TADQIQOT VA INNOVATSIYA, 2(3), 191–195. извлечено от http://ilmiytadqiqot.uz/index.php/iti/article/view/199